Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituudi teadur Grete Arro räägib, keerukuse õppimisest ja õppimise keerukusest. Kogemuspõhiselt on võimatu mõista keerukaid süsteeme - näiteks ökosüsteem või kliima. Süsteeme tundmata julgeme neid iga päev mõjutada, seda mõju ise märkamata. Kuidas mõtelda need palja silmaga hoomamatud süsteemid nii hästi enda omaks, et arusaamine hakkab meie mõtlematult kahjulikke käitumisi pidurdama?
Aine sisu ja õpiväljundite kooskõla; õpiväljundite analüüs (Bloomi taksonoomia), õppe- ja hindamismeetodite valik
26.11.24 Katri Sild
Kõrgharidusstandardi muudatused - uued nõuded kõrghariduse õppekavadele ja kvaliteedile.
Vaata ka lühivideot kõrgharidusstandardi peamistest muudatustest.
30.10.24 Veebiseminari viisid läbi Heli Mattisen (HAKA) ja Kaija Kumpas-Lenk (TalTech)
"Distantsilt targemaks" ava-veebiseminar, kus Grete Arroga koos räägitakse, mis see õppimine on.
Arutletakse õppimise ja õppimist toetavate tegurite üle, meenutades olulisi põhitõdesid ja avastades uusi teadmisi. Mõeldakse koos, mis takistab teaduspõhiseid teadmisi koolide igapäevaellu jõudmast ja pakutakse ühiselt võimalikke lahendusi.
09.09.24 Grete Arro, HARNO
Veebiseminaril tutvustab Piret Lehiste õpetajatele erinevaid võimalusi, kuidas tehisintellektil põhinevaid rakendusi kasutada õppetöö ettevalmistamiseks ja läbiviimiseks.
13.04.23 Piret Lehiste, HARNO
Grete Arro veebiseminaril käsitletavad teemad:
Kuidas õppimine ajus toimub
Kuidas meie uskumused või mõtteviis lülitavad meie tegutsemist – ning seega ka edu – sisse või välja
Mis on meie motivatsiooni „vitamiinid“ – millistest teguritest sõltub see, kas me tahame teha tüütuid, väsitavaid ja keerulisi asju, tundes end seejuures hästi
Slaidid leiad siit.
Sissejuhatus atesteerimiseks - õpetamisteemalise eneseanalüüsi olemus ja koostamine. Mari Karm, Tartu Ülikool
19.11.2020